fbpx

Co się stanie jak będziesz robił 20 000 kroków dziennie przez 3 miesiące. Efekty Cię zaskoczą!


13 , 83 liczba udostępnień

Myślisz, że aby schudnąć i poprawić swoją kondycję fizyczną musisz koniecznie forsownie ćwiczyć?

Pewnie nie raz Cię przekonywano, że bieganie, pływanie, siłowania i aerobik to najlepsza metoda na zdrowie. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. To nie jest prawdą.

Okazuje się, że zwykły spacer może przynieść Ci o wiele więcej korzyści zdrowotnych niż forsowne ćwiczenia fizyczne. Zaraz dowiesz się, ile kroków dziennie chodzić aby schudnąć. Jednak teraz dowiedz się:

Jakie są zalety chodzenia przez 3 miesiące po 20 tysięcy kroków dziennie?

Mianowicie dzięki tym spacerom dostrzeżesz 8 korzyści:

1. Schudniesz – ponieważ nawet umiarkowana aktywność fizyczna przyczynia się do spalania kalorii i pozbywania się zbędnej tkanki tłuszczowej.

2. Obniżysz ciśnienie krwi – albowiem ruch pomaga obniżać jego wartość, co istotne naczynia krwionośne lepiej pracują i przepompowują krew.

3. Obniżysz cholesterol – gdyż regularny wysiłek zwalcza hipercholesterolemię, a także obniża zawartość złego cholesterolu LDL, a podnosi dobrego HDL.

4. Uregulujesz cukier we krwi – ponieważ aktywność fizyczna zmniejsza zawartość glukozy we krwi, bo jest ona spalana przez mięśnie pobierające ją jako energię do pracy. Co ważne regularne ćwiczenia wyrównują cukier we krwi i zmniejszają zapotrzebowanie na insulinę.

5. Wzmocnisz swój organizm – albowiem ruch powoduje zwiększenie aktywności limfocytów Natural Killer, zabijających patogeny wewnątrzkomórkowe, a także komórki wykazujące tendencje do nowotworzenia.

6. Będziesz lepiej spał w nocy – gdyż każdy wysiłek męczy, więc pod koniec dnia poczujesz się bardziej senny i szybko zaśniesz. Dodatkowo spacer doskonale wpływa na rozluźnienie, ukrwienie organizmu oraz reguluje oddychanie.

7. Będziesz miał lepsze samopoczucie – ponieważ organizm podczas ćwiczeń zaczyna wydzielać hormony szczęścia – endorfiny, dzięki którym poprawi się Twoje samopoczucie.

8. Zmniejszysz ryzyko rozwoju chorób serca, cukrzycy, depresji i nowotworów – albowiem wzmocnisz swoją odporność przed chorobami i poprawisz ogólne funkcjonowanie organizmu.

Podsumowując znasz już wszystkie zalety chodzenia. Ta metoda na zdrowie jest imponująco skuteczna…

Tak więc należy stwierdzić, że pomimo, iż chodzenie jest uważane bardziej za sposób przemieszczania się niż ćwiczenia, to okazuje się ono jednym z najbardziej korzystnych rzeczy jakie możesz zrobić dla siebie i swojego zdrowia.

Dlaczego akurat masz chodzić przez 3 miesiące?

Ponieważ tylko długotrwałe i regularne chodzenie przyniesie Ci oczekiwane efekty.

To, że zrobisz raz na tydzień 20 tysięcy kroków nic Ci nie da. Gwarantuję, że po trzech miesiącach będziesz pozytywnie zaskoczony swoimi nowymi wymiarami, wagą i zdrowiem!

Pewna zaskakująca wskazówka

Zdradzę Ci pewną zaskakującą wskazówkę. Wiesz co zrobić, żeby nie stracić  zapału i z uśmiechem na twarzy spacerować systematycznie?

Czasem może po prostu nie będzie Ci się chciało wychodzić. A sam wiesz, że jak zdarzy się to raz, to potem drugi i trzeci, aż w końcu stracisz zapał.

Dzieje się tak dlatego, bo nie zawsze Twoja energia jest na odpowiedni poziomie. Warto więc naturalnie podnosić poziom energii i utrzymywać zapał na wysokim poziomie, aż wyrobisz nawyk.

20 000 kroków

Pomoże Ci w tym rewelacyjna herbata na energię Yerba Mate Taragui. Pijesz ją i po chwili masz niespożyte siły i chęci na działanie.

Gdzie zdobyć naturalną herbatę na energię?

Najlepsza jest tutaj >>

Pora więc kupić sobie krokomierz i chodzić codziennie przez 3 miesiące po 20 tysięcy kroków, które znacznie poprawią Twoje zdrowie, a co ważne uchronią przed poważnymi chorobami cywilizacyjnymi.

Już wiesz ile trzeba chodzić aby schudnąć i poprawić swoje zdrowie

Jednak nie zaczynaj od razu od 20 tysięcy kroków. Zacznij od 5 tysięcy co drugi dzień, potem 10 000 kroków dziennie i krok po kroku zmierzaj do 20 tysięcy codziennie.

Ważne abyś zaczął w ogóle chodzić! Przecież już wiesz jakie są zalety chodzenia przez 3 miesiące po 20 tysięcy kroków dziennie.

Podejmij wyzwanie! Zacznij chodzić codziennie! Zauważysz efekty?

Pochwal się nimi w komentarzu!


LUBISZ TO? UDOSTĘPNIJ:

13 , 83 liczba udostępnień
Basia

Cześć, jestem Basia! Od wielu lat zgłębiam tajniki zdrowego życia i tego, jak naturalnymi metodami chronić swoje zdrowie.Piszę blog i poradniki, w których pokazuję, jak dbać o siebie i swoją rodzinę w sposób naturalny.

13
Dodaj komentarz

avatar
Dadmara
Gość
Dadmara

Od dziś zaczynam! Trzymajcie kciuki.

Olaf
Gość
Olaf

20.000 x 0,5m = 10 km dziennie nierealne, skąd na to czas

Marek
Gość
Marek

1 km w 10 min, to wychodzi 10 km x 10 min =100 min =1 godz i 40 min. Jak dla mnie ok, niezły trening i na pewno da super efekty zdrowotne.

Jan
Gość
Jan

Mnie jest wiadomo, ze krok to 0.75 metra czyli trzeba przejsc 15 km

Patryk
Gość
Patryk

W pracy robię około 25tys kroków dziennie… Przez 8h

Danusia
Gość
Danusia

Trochę dużo tych kroków, uważam że można chodzić choćby połowę. Ważne aby w ogóle coś robić. Ruch to zdrowie. Miłego chodzenia:)

Ewelina
Gość
Ewelina

Bardzo dobry pomysł:) Ja biegam od dawna, uważam że sport ma terapeutyczne działanie na organizm. Pozdrawiam wszystkich biegaczy i tych którzy zamierzają biegać:)

Teresa
Gość
Teresa

Dobry pomysł na utrzymanie zdrowi i kondycji. Ja na przykład lubię jeździć rowerem.

Elżbieta
Gość
Elżbieta

Jestem za 👍 ale mam klopot z kupnem butow do chodzenia a muszą być naprawdę dobre bo mam ostroge i pięty bolą mnie po godzinie bardzo wolnego chodu. Może ma pani jakąś rade?